Onnetar ei minua yleensä suosi toisin kuin veljeäni jonka muistan lapsuudesta saakka voittaneen lähes aina kun on täyttänyt kaupassa arvontalipukkeen, ostanut jonkun arvon tms. Niinpä olin enemmän kuin innoissani kun Tiinan käsityöt-blogissa random number-generaattori poimi minun numeroni!

Eilen sitten saapui paketti postista ja sisältöä olen hipelöinyt useasti

656329.jpg

Paketin sisältö paistattelee tässä aamuauringossa. Ihania sydän kerrosmerkkejä, joita minulla ei ole yhtäkään sekä aivan ihanan sammaleenväristä Schachenmayr nomotta Extra lankaa kaksi 50g kerää pesukoneen kestävää 100% lampaanvillaa (New Wool) kesän toivotuksien kera.

Nyt mietiskelenkin mitä ihanaa tuosta raaskisin neuloa. Tällä hetkellä pisimmän korren vetää lämmin kaulahuivi tai huivi syksyn viileneviin iltoihin....Vinkkejä otetaan tällä saralla vastaan!

Suuret kiitokset vielä Tiinalle, blogivoitto oli todella mieluinen!